Producte afegit a la cistella amb èxit
quantitat
total
Hi ha 0 [/ 1] articles a la cistella. Hi ha 1 producte a la cistella.
Total productes TTC
Despeses d'enviament TTC Per determinar
embalatge TTC 0,00 €
Impostos 0,00 €
total TTC
continuar la compra ordre

Preguntes Culture Indoor

Les preguntes més populars, no dubten a consultar a ells!

  • He perdut la contrasenya
    • No va a trobar la contrasenya del seu compte de coberta cultura? No es preocupi, que faci clic a enllaç i seguir el procediment. Només has d'introduir la seva adreça de correu electrònic (que ha de ser vàlida) per rebre una nova contrasenya.

  • Quins són els horaris de les botigues?
    • Podeu veure tots els horaris de les botigues directament en la pàgina dedicada a aquest lloc
  • Com tenir un descompte de fidelitat?
    • El principi de descompte de fidelitat és simple. Només necessita 2 coses:
      • Pujar el seu compte
      • Realitzar una comanda. A partir d'aquí, una acumulació de compra es produeix. Diferents quantitats de comandes corresponen a diferents nivells de descomptes:
        • 5% de descompte a partir de 149 € de compra
        • 7,5% de descompte des € 349 compra
        • 10% de descompte a partir de 750 € de compra
        • 15% de descompte de € 1500 compra
        • 20% de descompte de € 3000 compra

Aquestes quantitats no inclouen els costos de transport.

Advertència: Per mantenir el descompte de fidelitat per a tota la vida, només cal realitzar una compra (sense mínim) per any.

  • Puc utilitzar el meu descompte de fidelitat a la botiga més propera?
    • No, el descompte de fidelitat és vàlida únic avantatge en el lloc www.cultureindoor.com . També vol dir que la seva botiga també pot organitzar els seus propis descomptes i promocions.

  • El meu descompte de fidelitat no apareix
    • S'ha de validar el carro per veure la pantalla de descompte per l'elecció d'un mètode de pagament, si tot i que no es mostra,

contacti'ns

  • He perdut la contrasenya
    • No va a trobar la contrasenya del seu compte de coberta cultura?

No es preocupi, que faci clic a enllaç i seguir el procediment. Només has d'introduir la seva adreça de correu electrònic (que ha de ser vàlida) per rebre una nova contrasenya.

  • El que estan disponibles els diferents mètodes de pagament?
  • Forma de pagament: Canvi en la pàgina de pagament mitjana:
    • Targeta de crèdit 3 vegades: per totes les comandes superiors a 800 €, és obligatori per enviar prova de direcció corresponent a l'adreça de lliurament i còpia de la identificació.

  • On és la meva comanda? / Quan rebré?
    • Una vegada que s'ha identificat i entrar en els detalls de l'ordre, hi ha el projecte de llei, a continuació és la data i l'estat, per la qual cosa se l'informa de l'evolució. El nombre de paquet s'indica quan s'enviï l'ordre.
    • Més ràpid a la pàgina Seguiment de les comandes dedicat al número d'ordre.

  • Què signifiquen els diferents estatus de la meva comanda
    • En l'expectativa del client: Un correu electrònic va ser enviat a vostè, estem a l'espera de la seva resposta per completar la preparació de la seva comanda.
    • Mode de pagament: L'ordre és validat i registrat
    • Preparació en curs: La preparació és 24h-72 h.
    • Esgotat: Un producte està fora d'estoc, vostè ha de mirar el seu correu electrònic, un correu electrònic va ser enviat a advertir.
    • A punt per al lliurament / Delivered: s'envia l'ordre ha d'acceptar el lliurament del lloc Chronopost el nombre comença amb la MK o HY, o truqui al 0825801801 (Chronopost servei, € 0,15 impostos per minut)

  • Quin és el procediment per rebre el paquet?
    • Recordeu que aquest pas és molt important!
      Ha de eliminar els elements del seu embalatge i comprovar l'estat de la mercaderia. Si alguna vegada es nota un producte malmès o danyat, especialment notificarà en signar el signant aquesta nota: l'article trencat.

L'assegurança de transport a continuació, fer-se càrrec de la substitució de l'article.

Però si vostè no esmenta res al part i després es pot veure, no serà capaç de substituir el producte.

  • El producte no funciona, és defectuós, què hauria de fer?
    • En el seu compte, entrar en els detalls de l'ordre, seleccioneu l'element i confirmeu fent clic al "Generar un canvi".
    • A continuació, especifiqueu la següent raó: "El producte defectuós vol un canvi" o "producte defectuós vol un val"

L'aplicació es crea i es pot seguir la seva evolució en la pestanya Els meus devolucions.

  • El producte es trenca
    • És important comprovar l'estat de la mercaderia, especialment en la comanda bulbs, cooltubes, embassaments ... Aquests articles fràgils són embalats molt bé però que pateixen els tremolors de transport; si troba un article danyat s'ha d'escriure el moment de signar la recepció del / paquets: Article trencat o l'article danyat. A continuació, es pot substituir fàcilment perquè mantenim segurs que és compatible amb aquest tipus de problema.

Ens ha d'enviar una foto a través del formulari de contacte de l'article rebut trencat indicant el seu número de comanda, aviat es farà una solució.

  • El producte està fora quan s'emmagatzema?
    • Fem tot el possible perquè el producte estigui disponible tan aviat com sigui possible. Mentrestant, pot crear un avís de correu electrònic anant directament a la pàgina de producte de l'article. Va a trobar un camp per a aquest propòsit, simplement introdueixi la seva adreça de correu electrònic allà. Quan el producte està de nou disponible, rebrà un correu electrònic per obtenir informació.

  • Puc estar informat de reposició?
    • Sí, mitjançant la creació d'un avís, a continuació, s'informarà de la disponibilitat del producte. Només has d'introduir la seva adreça de correu electrònic en el camp de. Una vegada que el producte estigui disponible, rebreu una notificació per correu electrònic

  • Quant de temps estan garantits els meus diferents productes?
    • La garantia del producte depèn de cada producte per a més detalls, veure els seus llistats de productes.

  • El producte no em convé, m'agradaria fer la devolució:
    • En el seu compte, entrar en els detalls de l'ordre, seleccioneu l'element i confirmeu fent clic al "Generar un canvi".
    • Especifiqueu la següent raó: "La retirada". L'aplicació es crea i es pot seguir la seva evolució en la pestanya "Els meus devolucions".

  • Quines són les condicions de pagament?
    • Si el producte no li convé, pot posar-se en contacte amb el servei al client aquí o per telèfon al 01.64.21.20.00 (el preu d'una trucada local) per sol·licitar el reemborsament. El producte ha de ser retornat en perfectes condicions i en el seu embalatge original en un termini de 14 dies hàbils.

És bo tenir en compte que es reemborsarà a través de la mateixa forma de pagament utilitzada. (CB per a una targeta de pagament, Paypal per al pagament a través de Paypal, etc ...)

  • Necessita més ajuda?
    • No dubti en posar-se en contacte amb nosaltres, el nostre servei al client li farà feliç a ajudar-vos per telèfon de dilluns a divendres de 10:00 a 12.30 i de 14.30 a 17.00 hores a 01.64.21.20.00 (cost d'una trucada local) o per correu a la següent adreça: contact@cultureindoor.com

El seu registre s'ha realitzat correctament Your email is already registered
or this is not an email address
  • banner-marques2.jpg